Mimo popularności elektronicznych gadżetów i cyfrowych sposobów na planowanie czasu papierowe kalendarze nadal są niezbędne. Wiele osób nie wyobraża sobie innego panowania nad wykonywanymi zadaniami niż wykonywanie ręcznych notatek. Kalendarz jest, więc jednocześnie praktycznym rozwiązaniem, jak i estetycznym dodatkiem do zawodowego życia. Oferta dostępna zarówno stacjonarnie jak i w sklepach internetowych pozwala na wybór notatnika dopasowanego do naszych potrzeb. Możemy zdecydować się na klasyczny układ stron lub poszukać bardziej kreatywnych rozwiązań.
Kalendarz firmowy – gadżet dla pracowników i klientów
Osobną kategorię stanowi kalendarz z logo firmy. Dlaczego warto zamówić dobrej jakości produkt z widocznym firmowym motywem? Nie ma chyba skuteczniejszego sposobu na zbudowanie świadomości marki i przywiązanie do jej produktów niż regularne prezentowanie nazwy i logo. Jeśli zdecydujemy się na estetyczny i przede wszystkim funkcjonalny kalendarz mamy gwarancję, że będzie on często używany. Zapewnia to stały kontakt z marką i przypomina o jej istnieniu.
Kalendarz reklamowy może być zarówno upominkiem dla pracowników, jak i bonusem dla klientów. Osoby pracujące w firmie uzyskają w ten sposób miejsce na notatki lub ścienny kalendarz do kontroli nad datami. Klienci będą natomiast zadowoleni z gadżetu od swojego stałego kontrahenta.
Najpopularniejsze rodzaje kalendarzy
Wśród ofert kalendarzy znajdziemy co najmniej kilka popularnych typów:
- Kalendarze książkowe w oprawie – to najpopularniejszy klasyczny rodzaj. Środek może być w układzie dziennym lub tygodniowym. Całość oferuje dużo miejsca na notatki i organizację zadań. Logo firmy może być umieszczone na okładce lub wkomponowane we wewnętrzne strony.
- Kalendarz trójdzielny – najczęściej wybierany spośród kalendarzy ściennych. Umożliwia przekrojowy wgląd w czas ponieważ pokazuje zarówno bieżący miesiąc, jak i poprzedni oraz następujący po nim. Wygodny znacznik daty pozwala na zaznaczenie aktualnego dnia. Poza firmowym logo można umieścić na nim tematyczną grafikę prezentującą profil działalności.
- Kalendarz jednodzielny – stanowi alternatywę dla klasycznych kalendarzy z trójpodziałem. Jest dobrym wyborem, gdy chcemy wyeksponować logo na większej powierzchni przy zachowaniu czytelności.
- Kalendarze biurkowe – ich niewielki rozmiar pozwala na umieszczenie ich blisko miejsca pracy. Pod względem reklamowym to nadal dobre rozwiązanie, bo logo firmy jest umieszczone w zasięgu wzroku.
Czy kalendarz z logo to dobra inwestycja?
Zdecydowanie się na wydruk kalendarza ze spersonalizowanym nadrukiem jest stosunkowo korzystną cenowo inwestycją, która może długofalowo przełożyć się na budowanie wizerunku firmy. Klienci obcujący przez cały rok z logo na pewno zapamiętają daną markę i nawet, gdy aktualnie nie korzystają z jej oferty powrócą do niej w pierwszej kolejności, gdy pojawi się taka potrzeba. Kalendarz firmowy z logo to praktyczny i przydatny prezent budujący relację pomiędzy klientem a firmą. Warto zdecydować się na kilka spośród wspomnianych wyżej modeli, aby dać kontrahentom możliwość wyboru.