Mimo popularności elektronicznych gadżetów i cyfrowych sposobów na planowanie czasu papierowe kalendarze nadal są niezbędne. Wiele osób nie wyobraża sobie innego panowania nad wykonywanymi zadaniami niż wykonywanie ręcznych notatek. Kalendarz jest, więc jednocześnie praktycznym rozwiązaniem, jak i estetycznym dodatkiem do zawodowego życia. Oferta dostępna zarówno stacjonarnie jak i w sklepach internetowych pozwala na wybór notatnika dopasowanego do naszych potrzeb. Możemy zdecydować się na klasyczny układ stron lub poszukać bardziej kreatywnych rozwiązań.
Osobną kategorię stanowi kalendarz z logo firmy. Dlaczego warto zamówić dobrej jakości produkt z widocznym firmowym motywem? Nie ma chyba skuteczniejszego sposobu na zbudowanie świadomości marki i przywiązanie do jej produktów niż regularne prezentowanie nazwy i logo. Jeśli zdecydujemy się na estetyczny i przede wszystkim funkcjonalny kalendarz mamy gwarancję, że będzie on często używany. Zapewnia to stały kontakt z marką i przypomina o jej istnieniu.
Kalendarz reklamowy może być zarówno upominkiem dla pracowników, jak i bonusem dla klientów. Osoby pracujące w firmie uzyskają w ten sposób miejsce na notatki lub ścienny kalendarz do kontroli nad datami. Klienci będą natomiast zadowoleni z gadżetu od swojego stałego kontrahenta.
Wśród ofert kalendarzy znajdziemy co najmniej kilka popularnych typów:
Zdecydowanie się na wydruk kalendarza ze spersonalizowanym nadrukiem jest stosunkowo korzystną cenowo inwestycją, która może długofalowo przełożyć się na budowanie wizerunku firmy. Klienci obcujący przez cały rok z logo na pewno zapamiętają daną markę i nawet, gdy aktualnie nie korzystają z jej oferty powrócą do niej w pierwszej kolejności, gdy pojawi się taka potrzeba. Kalendarz firmowy z logo to praktyczny i przydatny prezent budujący relację pomiędzy klientem a firmą. Warto zdecydować się na kilka spośród wspomnianych wyżej modeli, aby dać kontrahentom możliwość wyboru.